Alegeri Studenti 2020
Studentii si masteranzii URA sunt invitati sa-si depuna candidaturile pentru a-si reprezenta colegii in structurile de conducere ale URA, respectiv Senatul Universitar si Consiliile Facultatilor.
Toate informatiile necesare pentru depunerea candidaturilor sunt precizate in
"Metodologia privind alegerea reprezentantilor studentilor in structurile de conducere ale Universitatii Romano-Americane din Bucuresti", aprobata in sedinta Senatului din 18.12.2019.
Candidaturile pentru alegerea reprezentantilor studentilor in structurile de conducere din URA sunt individuale.
Candidaturile se anunta prin intocmirea unui
DOSAR DE CANDIDATURA, transmis electronic la adresa [email protected], alcatuit din:
- Declaratia de intentie (Anexa 2 din METODOLOGIE), semnata olograf, inregistrata in prealabil la Registratura Universitatii si scanata;
- Curriculum Vitae (format european - Anexa 3 din METODOLOGIE) - semnat olograf pe fiecare pagina si scanat;
- O fotografie color (dimensiune 3/4), in format electronic;
- Copia (scanata a) cartii de identitate sau, in cazul in care candidatul nu are o carte de identitate, a pasaportului sau a unui alt act de identitate intocmit intr-un scop echivalent cartii de identitate sau pasaportului. In cazul in care candidatul si-a schimbat numele, fotocopii dupa documente care atesta schimbarea numelui - certificat de casatorie sau dovada legala a schimbarii numelui.
Termenul limita pentru depunerea candidaturilor este 23.01.2020.
Responsabilitatea organizarii si bunei desfasurari a alegerilor reprezentantilor studentilor in structurile de conducere ale URA revine Biroului Electoral Central al Studentilor, care poate fi contactat la adresa
[email protected]. Componenta acestuia este disponibila in
Anexa 4 din metodologie; atributiile Biroului Electoral Central al Studentilor, precum si cele ale Presedintelui, sunt mentionate in metodologie la art.21, respectiv art.22.
© Universitatea Romano-Americana / Romanian-American University - Toate drepturile rezervate.